Що слід знати про вирівнювання шини

Вирівнювання шин, також відоме як вирівнювання коліс, може допомогти вашим шинам правильно працювати і довше їх експлуатувати. Це також може поліпшити управління і допомогти утримати автомобіль в одному напрямку або уникнути дивних вібрацій на дорозі.

Що таке вирівнювання шин?

Вирівнювання відноситься до регулювання підвіски транспортного засобу - системи, яка з'єднує транспортний засіб з його колесами. Це не налаштування самих шин або коліс. Ключем до правильного вирівнювання є регулювання кутів шин, які впливають на те, як вони вступають в контакт з дорогою.

Як дізнатися, чи потрібно мені налаштовувати шини?

Є кілька способів дізнатися, чи потрібно вашому автомобілю вирівнювання шини. Якщо ви помітили один або декілька з цих індикаторів, ви повинні негайно перевірити кути установки автомобільних коліс за допомогою ліцензованого сервісного фахівця.

  • Нерівномірний знос протектора
  • Автомобіль притягається вліво або вправо
  • Ваше рульове колесо знаходиться поза центром при русі прямо
  • Відбувається вібрація рульового колеса

Розвал, сходження, кастер

При перевірці шин технік звертає увагу на три речі:

1. Розвал

Це внутрішній або зовнішній кут шини при огляді спереду автомобіля. Занадто великий внутрішній або зовнішній нахил, також відомий як негативний і позитивний розвал, відповідно, вказує на неправильне вирівнювання і вимагає корегування. Зношені підшипники, кульові шарніри і інші частини підвіски коліс можуть сприяти невідповідності розвалу.

2. Сходження

На відміну від вирівнювання розвалу, вирівнювання сходження - це ступінь, в якій ваші шини повертаються всередину або назовні, якщо дивитися зверху. Якщо це збиває з пантелику, просто встаньте і подивіться на свої ноги. Вигніть їх всередину до центру вашого тіла. Коли шини на вашому автомобілі розташовані під кутом однаково (пам'ятаєте, ми дивимося з висоти пташиного польоту), ми називаємо це збігом ніг. Вигніть свої ноги назовні - це означає, що є випадання. Тоді шини вимагають регулювання.

3. Кастер

Кастер допомагає збалансувати рульове управління, стійкість і поворот. Зокрема, це кут осі рульового колеса, якщо дивитися з боку вашого автомобіля. Якщо у вас позитивний кастер, вісь керма нахиляється до водія. З іншого боку, негативний кастер означає, що вісь керма нахиляється до передньої частини вашого автомобіля.

Ширина: Висота: Діаметр:
Індекс швидкості:

Чому виникає питання про вирівнювання шин?

Неправильне розташування коліс або шин може привести до зносу шин нерівномірно і передчасно. Ось деякі конкретні типи надмірного зносу протектора, пов'язані з неправильною установкою кутів коліс:

  • Знос крайок

Шини мають знос крайок, коли протектор гладкий з одного боку і гострий з іншого. Це зазвичай є ознакою поганого сходження коліс.

  • Односторонній знос

Цей тип зносу протектора означає, що всередині або зовні протектор значніше зношений, ніж центр протектора. Такий тип зносу викликає позитивний або негативний розвал.

  • Пилкоподібний знос протектора

Це відбувається, коли одна сторона блоків протектора зношується швидше, ніж інша в окружному напрямку. Коли ви проводите своєю рукою протектором, він буде схожим на зуби, якщо дивитися з боку. Пилкоподібний знос протектора може бути ознакою невідповідного тиску або відсутності обертання.

Якщо вас є які-небудь з цих незвичайних типів зносу, ви повинні попросити техніків перевірити кути установки коліс. Запобігання зносу шин є хорошою причиною для підтримки правильності регулювання вашого колеса, наслідки зсуву можуть також проявлятися на характеристиках автомобіля. Наприклад, автомобіль, який тягнеться в бік або некерований, ймовірно, має проблему з кутами установки коліс.

Балансування шин

Балансування відрізняється від вирівнювання шин. Балансування шин або коліс відноситься до компенсації за будь-який дисбаланс в комбінації шин / коліс і часто виконується в поєднанні з вирівнюванням. Існує два основних типи дисбалансу шини / колеса, які потребують корекції - статична (одиночна площина) і динамічна (подвійна площина).

Статичний тип вирівнює баланс тільки на одній площині - в вертикальному русі, що може викликати вібрацію. З іншого боку, динамічний дисбаланс враховує баланс в двох площинах - вертикальному і горизонтальному рухах. Обидва типи дисбалансу вимагають використання спеціальної балансувальної машини, яка допоможе вирішити всі проблеми.

Щоб почати балансування шин, технік встановить їх на правильні диски і налаштує тиск на оптимальну надутість. Потім кожна шина проходить по центральному каналу балансувальної машини. Машина обертає шину з високою швидкістю для вимірювання дисбалансу комбінації коліс / шин. Вона сигналізує про те, яку вагу має додати техніка для балансування шини і визначає області, на яких потрібно вагу.

Балансування шин необхідне для правильного догляду за шинами з тієї ж причини, що і вирівнювання коліс: запобігання передчасного зносу протектора. Наявність шин з правильними кутами і балансом кожні 5000-6000 миль може допомогти збільшити термін служби і загальну продуктивність.

Підпишіться на нашу розсилку

Відповідь на: {{replyComment.author}}
Всі поля є обов'язковими
Коментар успішно надіслано

Догори