Університет Лафборо здійснив справжній дизельний прорив
Британська дослідницька група Університету Лафборо в Лестерширі, Англія, стверджує, що вони винайшли нову систему для скорочення і, можливо, усунення небезпечних викидів оксиду азоту від дизельних двигунів. Команда спілкується з інвесторами, що дозволить технології вийти на ринок вже через два роки.
Ця система називається ACCT і є технологією створення і перетворення аміаку. Технологія перетворює AdBlue, так звану дизельну вихлопну рідину, яка використовується більшістю дизельних транспортних засобів, в багатий аміаком розчин, який деконструюють оксиди азоту, залишаючи нешкідливий азот і воду. Плюс в тому, що ACCT може працювати при низьких температурах, в той час як AdBlue потребує нормальних робочих температурах для правильної роботи.
Попередні звіти, засновані на дослідженні реакцій Skoda, показують, що технологія може знизити вміст оксидів азоту на 98%, в порівнянні з 60% сьогоднішньої системи.
Професор Грехем Харгрейв, один з лідерів дослідження, говорить, що NOx (оксид азоту) - це тільки перший крок. «NOx - це серйозно, - сказав він, - але є ще проблема з точковим джерелом. Це має значення тільки в районах проживання меншин. Розв'яжіть цю проблему, і ви зможете продовжити скорочення CO2, що є важливим всюди».
Команда заявляє, що хотіла б співпрацювати з великим постачальником, а не тільки з одним виробником, для прискорення поширення.
Це дослідження є своєчасним, враховуючи, що міста і країни стурбовані питаннями очищення повітря. Рим, поряд з Парижем, Мадридом, Мехіко і Афінами (Греція) планує заборонити дизельне паливо або на кордонах з містом, або в міських центрах. Porsche є прихильником палива, зокрема, для другого покоління Cayennes, в той час як FCA планує позбутися його до 2022 року. Форд, проте, просто додав новий Power Stroke V-6 (Power Stroke - це назва, яка використовується сімейством дизельних двигунів Форд) в свою лінійку F-150. Незважаючи на це, всі виробники будуть звертати увагу на нові технології.