Рекомендації з продажу старих авто: як реалізувати власний автомобіль?

У вас виникло бажання продати свою машину? Ознайомтеся з порадами, щоб дізнатися, на які аспекти слід звернути увагу.

Вартість

Не знаєте, скільки ви можете отримати за своє авто? Подивіться онлайн-обмін автомобілями, на яких продавці вказують ціни, порівнюючи автомобілі. Це забезпечить відмінну основу для переговорів. Інший широко використовуваний метод оцінки стосується каталогу SCHWACKE. Цей індекс був стандартом при визначенні цін на старі автомобілі з 1957 року і особливо використовується дилерами. Однак оцінка по каталогу SCHWACKE є умовною. Якщо ваш автомобіль не потрібен, ви завжди можете повернути його виробнику. Автовиробник за законом зобов'язаний взяти його. Дізнайтеся про місцеві склади. В іншому випадку необхідно знайти покупця. Є кілька можливостей.

Дилеру без посередників

Якщо ви купуєте у дилера новий автомобіль, ви також можете взяти свій «лом» в якості оплати. Ціна, як правило, трохи нижче, ніж у інших дистриб'юторів, але все робиться в один крок. І навіть без покупки машини дилер старих автомобілів - чудовий контакт. Це стосується тільки досить добре збережених автомобілів, які можна перепродати. Якщо ваш автомобіль недорогий, ви можете продати його спеціалізованим експортерам. Вони зазвичай пропонують дуже низьку ціну. Є також компанії, де ви можете отримати першу онлайн-пропозицію щодо покупки. Зверніть увагу на точність реєстраційних форм. Наприклад, якщо ваш автомобіль значно старше, ніж зазначено в заяві «Випущений в 2001 році або раніше», тоді фактична пропонована ціна істотно відрізняється від першої онлайн-пропозиції.

Реклама в Інтернеті

Один із найнадійніших способів знайти покупця для автомобіля – це зробити добре продумане оголошення на онлайн-ринку. Інформація та хороші фотографії приведуть до успіху. Додайте якомога більше деталей до свого оголошення. Модель, рік, пробіг, потужність, кількість попередніх власників, список всіх характеристик обладнання (наприклад, люк на даху, ксенонове світло) і інформація про стан повинні бути обов'язково вказані в рекламі. Також згадуйте про систему ASB або ESP і центральний замок. Чи проводиться підтримка в автомобільній майстерні? Коли закінчується термін технічного контролю? Які шини взуті? Повинні бути вказані будь-які пошкодження або дефекти. Зверніть увагу на правопис. Помийте машину і очистіть її перед зйомкою.

Ширина: Висота: Діаметр:
Індекс швидкості:

Складання договору

Як приватний продавець, ви складаєте договір купівлі-продажу. На додаток до інформації про покупців і технічні характеристики транспортного засобу ви повинні враховувати збиток, місце і час передачі і, при необхідності, зобов'язання щодо зміни або відміни реєстрації. Крім того, відповідальність за дефекти виключається. Тому ви не повинні нести відповідальність за пошкодження в транспортному засобі. Звичайно, це не подіє, якщо ви свідомо приховуєте шкоду. Приклади договорів купівлі-продажу можна знайти, наприклад, в автомобільному клубі. Повідомляйте про продаж в комісію і вашу страхову компанію якомога швидше.

Дійте обережно

Якщо покупець несподівано з'являється, дійте обережно. Не дозволяйте собі під тиском підписувати контракт, який ви не читали. Якщо можливо, використовуйте свій власний контракт. Звичайно, ви можете відмовитися від продажу, якщо покупець вже прийняв ціну, але не хоче відгукнутися на інші вимоги. Всілякі тестування допускаються тільки протягом дня і в компанії. Попросіть покупців показати вам їх водійські права. Не здавайте ключі і документи, поки ви не отримаєте гроші. Це ваше рішення доставити автомобіль перед повідомленням про продаж. Автомобіль продовжує бути у вашому володінні, ви платите страховку, податки і штрафи, поки не буде передана власність на автомобіль. Якщо покупець не зробить це за погодженням, він збереже витрати. Обов'язково повідомте про це покупця, щоб він міг зробити тимчасову реєстрацію. В якості альтернативи, ви можете відправитися в реєстраційний офіс і перереєструвати автомобіль.

Підпишіться на нашу розсилку

Відповідь на: {{replyComment.author}}
Всі поля є обов'язковими
Коментар успішно надіслано

Догори